Werkwijze
Ontdek hoe onze aanpak de sleutel is tot succes

Hoe gaan we te werk?

Vrijblijvende demo
- Bij jou ter plaatse, bij ons op kantoor of via een online video call verkennen we samen alle mogelijkheden voor jouw evenement;
- Op basis van ons gesprek maken een vrijblijvend voorstel op;
- Je krijgt toegang tot een demo account.


Ready, Set, Go!
- Wanneer je kiest voor Wat Drink Je? plannen we meteen een kick-off meeting in:
- we bespreken alle bestel- en betaaloplossingen in detail (bestel- en betaal methodes, bereidingspunten, zones, prijslijsten, waarborgen, etc);
- indien er extra voorzieningen noodzakelijk zijn (stroompunten, internet, etc) wordt dit samen doorlopen.
- Na akkoord op ons finaal voorstel (werkwijze, hardware en extra services) gaan we onmiddellijk aan de slag.


Onboarding bij betaalpartner
- Om online betalingen en/of directe betalingen op de terminal (bankkaart, Payconiq) te ontvangen moet je onboarden bij een Payment Service Provider (PSP);
- We zetten de onboarding procedure (KYC = Know Your Customer) in gang bij de gekozen PSP en we begeleiden je van start tot finish;
- Heb je reeds een contract bij een betaalpartner die ondersteund wordt? Dan linken we die samen aan je Wat Drink Je? account.


Account- en hardwareconfiguratie
- Onze experts configureren de financiële en operationele flows volgens de gemaakte afspraken;
- Alle hardware wordt voorbereid;
- Optioneel integreren we QR refund: een digitaal waarborgsysteem refund voor beheer en de terugbetaling van waarborgen voor herbruikbare bekers;
- We voeren een interne dry run uit;
- Je ontvangt credentials tot het platform, we doorlopen samen de belangrijkste functionaliteiten en verkoopsstatistieken.


Installatie
Sit back and relax!
- Ons team zorgt voor installatie van alle hardware bij jou ter plaatse, inclusief bekabeling
- WiFi of bekabeld internet nodig in het hol van pluto? Geen probleem, wij maken een analyse, zorgen voor het nodige materiaal, én de op- en afbouw.


Briefing en opstart
- Ons team verzorgt een training voor jouw medewerkers op locatie;
- "Ontzorging" is our middle name: indien gewenst, is ons team aanwezig on site tijdens de opstart van jouw event.


Ondersteuning tijdens je evenement
- On site ondersteuning van begin tot einde behoort tot de mogelijkheden;
- Standaard is er permanente remote support beschikbaar via een centraal WhatsApp nummer.


Terugkoppeling na je evenement
- In het Wat Drink Je? platform vind je alle relevante rapporten en inzichten, en kan je ruwe data exporteren;
- Rapporten op maat behoren tot de mogelijkheid;
- We plannen een meeting om de samenwerking en het verloop van het evenement te bespreken. On to the next one!

Ontdek onze klantenverhalen
30 juli 2025
Slimmere betaalsystemen voor stadsfestivals in Brugge
Tijdens Feest in ’t Park en Cirque Plus in Brugge zette Brugge Plus in op een gebruiksvriendelijk bestel- en betaalsysteem. Het resultaat: snellere betalingen, vlottere...
17 juli 2025
Meer bestellingen, minder personeelskosten op Zomerbar Bloom
Zo werkt Zomerbar Bloom efficiënter met digitale bestellingen Zomerbar Bloom verwerkt vandaag meer dan 95% van zijn bestellingen via QR codes op tafel – en...
2 maart 2025
QR refund op Carnaval in Aalst én in Breda 🇳🇱
Carnaval is een feest van uitbundigheid, samenhorigheid en tradities. Zowel in Aalst als in Breda trekken duizenden feestvierders de straat op om te genieten van...