fbpx

Op uw gezondheid

‘Jouw virtuele toog, waar klanten nu kunnen bestellen om later te klinken!’

‘Op uw gezondheid’ is een belangeloos initiatief van Rik Bauwens, Wouter Bauwens, Jo Van Gasse en Wouter Van Hauwermeiren om horeca-uitbaters een hart onder de riem te steken. Het grafisch bureau Graviteit verzorgt vrijwillig de huisstijl van de campagne. De broers Rik en Wouter Bauwens stellen hun online bestelplatform Wat Drink Je? gratis ter beschikking.

Hoe werkt het?

De horeca-uitbater stelt zijn persoonlijke prijslijst samen en deelt vervolgens de bestelpagina via zijn eigen social mediakanalen. Uiteraard kan de klant zijn favoriete barman of -vrouw ook een fooi geven. De betalingen worden uitgevoerd via Payconiq, waardoor de horecauitbaters de inkomsten snel, rechtstreeks en kosteloos ontvangen.

Wat is het verschil met andere initiatieven?

‘Op uw gezondheid’ werkt zonder exclusiviteit. De initiatiefnemers zien het platform als een toevoeging op reeds bestaande platformen, zoals Café Courage en Café Solidair. Een horeca-uitbater is hierdoor niet langer beperkt tot het aanbieden van één merk. Sterker nog, de campagne wil ook het uitgesteld bestellen van streekbieren, frisdranken, koffie’s, wijnen, cocktails enzovoort stimuleren. Hierdoor hebben de lokale en minder commerciële dranken ook een afzet na de crisis.

De campagne ‘Op uw gezondheid’ doet dan ook een warme en frisse oproep om de stamcafés, de barista’s, de cocktail- en wijnbars te steunen. Vanaf het moment dat we terug uit ons kot mogen, heeft de klant 30 dagen tijd om zijn bestelling te consumeren.

En zoals een echte Belg altijd zegt als hij op café gaat: ‘Eentje is geentje.’

#opuwgezondheid

Deel dit bericht via je favoriete socials

Share on facebook
Deel op Facebook
Share on twitter
Deel op Twitter
Share on linkedin
Deel op LinkedIn
Share on email
Deel via e-mail

Deze website maakt gebruik van cookies om jouw gebruikservaring te verbeteren. Klik hier voor meer informatie.